Dela nyhet
P16 Bemmanning- herrlagsmatch 240824
30 jul, 10:32
Hej,
Hoppas att alla njuter av eller har njutit av en för många välbehövlig ledighet, och att solen som stundtals lyst med sin frånvaro under den här sommaren gör en "comeback" nu i augusti och tankar oss fulla med ny energi inför hösten.
Det är nu dags igen för P16 att bemanna en herrlagsmatch och med tanke på vilken succé föräldrarna från förra omgången gjorde och hur trevligt vi faktiskt hade, så vill vi hålla standarden uppe och leverera även den här gången.
Vi kommer att behöva bemanna enligt följande:
Två personer i entrén
Två personer som säljer "halva potten" lotter
Två personer i kiosken
Två personer till grillen
Vidare behöver vi minst sex bollkallar.
Det kommer att komma ytterligare kallelser inom kort till bemanning av "Profilhörnan Cup" och fotbollsfesten, så kan ni inte den 24/8 så kommer fler tillfällen.
I vanlig ordning gäller att man om man anmält sig men inte kan komma, själv måste ordna sin ersättare. Detta för att inte skapa onödiga utmaningar för det "föräldrateam" som har ansvar för bemanningen.
Vi har uppmärksammat att allt fler föräldrar hjälper till att plocka fram (och bort) träningsmaterial vid pojkarnas träningar, och detta är mycket uppskattat av tränarna. Så ett STORT tack för det. Allting blir mycket enklare när vi jobbar tillsammans. <3
Ha nu en fortsatt fin sommar allihopa!
Med vänlig hälsning,
Mabel, Isabell & Mattias (STU P16)
Hello,
Hope that everyone is enjoying or has enjoyed a much-needed holiday for many, and that the sun that sometimes shone with its absence during this summer makes a "comeback" now in August and fills us with new energy for the fall.
It is now time again for P16 to man a men's team match and considering the success the parents from the last round had and how much fun we had, we want to keep the standard up and deliver this time as well.
We will need to staff as follows:
Two people in the entrance
Two people selling "half pot" lottery tickets
Two people in the kiosk
Two people for the grill
Furthermore, we need at least six ball callers.
There will be further invitations shortly to staff the "Profilhörnan Cup" and the football party, so if you can't make it on 8/24, there will be more opportunities.
As usual, if you have registered but cannot come, you must arrange your replacement yourself. This is in order not to create unnecessary challenges for the "parent team" that is responsible for staffing the events.
We have noticed that more and more parents are helping to pick up (and remove) training material at the boys' training, and this is very much appreciated by the coaches. So a BIG thank you for that. Everything becomes much easier when we work together. <3
Have a nice summer everyone!
Sincerely,
Mabel, Isabell & Mattias (STU P16)